Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:7822872 > Suggestopedinen kie...

  • Ilpola-Häni, Peija(författare)

Suggestopedinen kielenopetus ja sen arviointia : oppilaiden näkökulma /Peija Ilpola-Häni

  • BokAvhandlingFinska1995

Förlag, utgivningsår, omfång ...

  • Turku :Turun yliopisto,1995
  • 223 s.(223 s.) :diagr.

Nummerbeteckningar

  • LIBRIS-ID:7822872
  • ISBN:951-29-0534-5 (hft.) ;90 FIM

Kompletterande språkuppgifter

  • Språk:finska
  • Sammanfattning på:engelska

Klassifikation

Serie

  • Turun yliopiston julkaisuja.Sarja C, Scripta lingua Fennica edita,0082-6995 ;113

Anmärkningar

  • Diss. Turku : Turun yliopisto
  • Med sammanfatting på engelska: Suggestopedic language teaching and its evaluation

Ämnesord och genrebeteckningar

SAB-rubrik

  • EabfPedagogisk Metodik Språk
  • Em-dd.023Undervisningsväsen Finland Grundskolan Högstadiet

Bibliotekens lokala klassifikation, anmärkningar och ämnesord

  • QEabfkssb/6
  • QEm-dd.023kssb/6
  • QSuggestopedia

Länkade data-URI:er (test)

  • 63350 (Ilpola-Häni, Peija)
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 2 bibliotek. 

Bibliotek i norra Sverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i södra Sverige (1)

Ange som favorit

Sök vidare

Hjälp
Fler titlar av
Ilpola-Häni, Peija
Fler titlar om
Lozanov
opetusmenetelmät
opetusmenetelmät
och kielet
suggestopedia
suggestopedia
och kielet
kielet
kielet
och opetus
och peruskoulun yläaste
didaktiikka
didaktiikka
och kielet
opetusmenetelmät
opetusmenetelmät
och arviointi
Serie
Turun yliopiston jul ...
Fler delar

Sök utanför LIBRIS

Hjälp
Om LIBRIS
Sekretess
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy