Sökning: onr:7846926 >
Konsumenten och ser...
Konsumenten och servicen 1996 : kartläggning av servicekonsumenternas åsikter om kvalitet, pris och tillgänglighet / [Taloustutkimus oy]
-
Taloustutkimus (medarbetare)
- ISBN 951-53-1033-4 (hft)
- Helsingfors : Konsumentverket, 1996
- Svenska 14, [16] s.
-
Serie: Konsumentverkets publikationsserie ; 1996, 21
Innehållsförteckning
Ämnesord
Stäng
- Abstract : Services and the consumer 1996. Tiivistelmä : Kuluttaja ja palvelut 1996.
Ämnesord
- mielipiteet -- palvelut -- kuluttajat
- mielipiteet -- ostopalvelut -- kuluttajat
- palvelut -- laatu -- arviointi
- yksityiset palvelut -- laatu -- arviointi
- julkiset palvelut -- laatu -- arviointi
- asiakaspalvelu -- laatu -- arviointi
Klassifikation
- 338.4 (UDK)
- 366 (UDK)
- 338.4 (UDK)
- 366 (UDK)
Hjälp
Inga andra utgåvor av "Konsumenten och servicen 1996 : kartläggning av servicekonsumenternas åsikter om kvalitet, pris och tillgänglighet" hittades
Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.
Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem